Subcategories

آزمون تافل ( TOEFL ) آزمونی برای تعیین سطح زبان انگلیسی آزمون دهنده بر اساس مهارت‌های چهارگانه ی خواندن، شنيدن ، سخن گفتن و نوشتن است. این آزمون در حال حاضر به دو شکل PBT و iBT برگزار می شود. .آزمون PBT فرم کاغذی آزمون می باشد که تنها در کشورهای معدودی که دسترسی به اینترنت ساده نیست برگزار می شود و در حال منسوخ شدن است. iBT فرم اینترنتی این آزمون می باشد که در ایران باید برای این آزمون ثبت نام کنید.

آزمون GRE مخفف Graduate Records Examination می باشد که گرفتن نمره بالا در این آزمون برای گرفتن پذیرش از برخی دانشگاه های آمریکا و دانشگاه های انگلیسی زبان در سراسر جهان الزامی است . در این آزمون توانایی ها ، معلومات شما درزمینه سیاسی ، قدرت استنتاج و درک متون عمومی ارزیابی می شود. این آزمون در حال حاضر به صورت کاغذی ( Paper Based) و کامپیوتری (Computer Based) برگزار می شود.

آیلتس (IELTS) به معنای سامانه جهانی ارزیابی زبان انگلیسی (International English Language Testing System)، یکی از شناخته‌ شده‌ترین مدارک زبان در جهان به شمار می‌‌رود چه برای دانشجویان به دنبال تحصیل در کشور انگلیسی زبان یا کارگری که برای کار به دنبال مهاجرت است. در حال حاضر، شما هرگونه هدفی که داشته باشید، در ابتدا باید سطح زبان انگلیسی خود را ثابت کنید، آیلتس چیست ؟ آیلتس آزمونی است که با تمامی شرکت‌کننده‌ها به عدالت رفتار می‌کند، از تعصبات فرهنگی اجتناب می‌نماید و از تمامی استانداردهای زبان انگلیسی برخوردار است.